izazovi

20.01.2016.

Izazvali su me da živim, i očito sam uspio. To bi bilo ono za što nismo mi krivi i to ustrajavanje u životu prati nas do zadnjeg trena. Žalosno je kad žena, kao izvjesna blogerica popljuje želju za potomstvom. Majčinstvo je izazov svake žene. I to je život.
Izazov prije svega ima značenje: uzvratiti na isti način., pa makar se i potukli.
Izazovi nas slijede na svakome koraku, To je ono da da dokažemo sebi i drugima da možemo. Takmičenje prije svega,
Škola mi nikada nije bila izazov i nije bilo važno ono što se moralo.
Izazovi su bili sudjelovati u utrkama i postizati uspjehe.
Izazov je bio popeti se na Sljeme i pobijediti u skijanju na školskom natjecanju. Izazov je bio otići sa sinom od Trga po snijegu do koljena i vidjeti Stenmarka na Sljemenu /to su bili dani/. Izazov je bio pronaći novu ploču Beatlesa i imati je u kolekciji pa da društvo dođe na slušanje i da se poslije o tome priča po školi.
Izazov je je bio napraviti referat o Joyceovom Uliksu u srednjoj školi ( o tome se priča na godišnjicama mature).
Izazov je bio imati ZX spectrum i igrati igrice na njemu pa kasnije i programirati na njemu. Izluđivati tehničara na školi koji je muku mučio s njim. Pojavom izborne nastave dobio sam dva sata informatike tjedno, pa smo učili programirati u Basicu i rješavali IF and THEN petlje. Uspjeli smo na jugoslavenskom natječaju osvojiti četvrto mjesto. Neki od učenika su danas priznati informatičari.



Film me oduvijek zanimao, pa se tako pojavila i kamera u kući. Snimali smo i dokumentarce o uspjesima školskoga zbora, pa sam zahvaljujući tome bio na pozornici austrijske TV emisije Licht im Dunkel. To je bio trenutak za sjećanje Bečki dječaci, bijeli klavir i Udo Jurgens i Claus Maria Brandauer i naš dječji zbor.
Film me odveo i na filmske škole i u sfere animiranoga filma, gdje sam upoznao i našu Melu i poznata imena filmske umjetnosti. Rezultat toga je bio i uspjeh na filmskom natjecanju.
Izazov je bio i pripremiti knjigu blogera.

<< Arhiva >>