Ja sam bio lokomotiva

29.12.2015.

Ja sam bio lokomotiva
Ivančica vagončić
Nakon dugog šetanja prugom
Shvatih da je ljubav
Umor u nogama (Mladen Kušec)

Baš kad ste zapeli. Prva ljubav i nije baš ljubav. To je ono: dotrčiš kući s buketom visibaba i pjevaš: Ivanka, Ivanka. Imala je crne oči i crnu kosu. Donijela mi prve visibabe. Počelo je proljeće života u prvome razredu.
Prava prva ljubav počela je jedne sezone klizanja na Šalati. I opet nije bila ljubav. Prava ljubav počela je jedno ljeto uz podravske motive.
Mislim da ljubav (vjerujem) nije redni broj. I ne volim čitati lažne istine o njoj. Kod prave ne postoje usputne (paralelne) o kojima se piše na veliko.

a evo i Mika Antić


Najljubavnija pesma

Ovo je zaista najljubavnija pesma,
a ni reč o ljubavi.

Svim pajacima i lutkama otkinute su glave,
i oni tako leže u ćošku
bespomoćni i bačeni.

Neko u ovoj sobi neće više da bude dete,
neko u ovoj sobi tri dana ne moze da ruča.
Neko u ovoj sobi samo ćuti, ćuti
i gleda kroz prozor kako jesen sa lišćem
i vetrom
putuje preko pokislih gradskih krovova
za pticama.

Ovo je zaista najljubavnija pesma,
a ni reč o ljubavi.






samo nebo zna - zanima me tvoja prva ljubav


<< Arhiva >>