Blog ha ha ha

24.07.2014.

1. Kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta
susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Pa ovako, počeo san 2006. Na nagovor mojih učenika
pisati blog i odmah sam postao blogerska nada,
admin mi je posvetio solidan tekst


2. Kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam
najzanimljivije?

Pratm ih sve, pogledam, i komentiram prijateljima, ako je
koji zanimljivi politički tekst, komentiram.


3. Da li biste prihvatili ulogu urednika bloga i što biste
tada prvo napravili?

Da se prihvatim uloge urednika, pa napravio bih reda
ukinuo bih razloge trvenja od hladne do friške liste.
Sve ostalo može ostati.


4. Kako birate teme kojima se bavite i što vas sve
može inspirirati?

Teme ne biram ja nego trenutno moje raspoloženje ih diktira

5. Kada biste kuhali "večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Za predjelo nešto od sira, neki sirni namaz i pršuta, naravno,
bez filozofiranja. Glavno jelo bračke kobasice na metre (žar),
odresci na metre ala, Ribič) salatu od šampinjona.
Sve bismo zasladili Malakof tortom , londonerima
medenjacima(prije paprenjacima) iz Borisove kuhinje.


6. Jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene,
zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Lijepo je hvaliti se, ali ne bih ni prijatno ni neprijatno sve spada
u privatnost


7. Znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Znaju svi a znaju i moji bivši učenici, koji s interesom prate
i komentiraju meni kad me vide.


8. Da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste
odabrali i zašto?

Ne, ja sam ja


9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Nisam bolesnik mada me neki pokušavaju u to uvjeriti,
neću se oženiti blogom kao neki...


10. Ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Ima i treba biti, treba uzeti knjigu u ruke i čitati

<< Arhiva >>